Кинески кредити доспевају на наплату, а банкротирана и опљачкана држава нема начина да их сервисира. Изгледа да је криминално-издајничка коалиција на власти пронашла формулу – ако не можемо да сервисирамо, можемо да део по део територије предајемо на управу страном инвеститору, који је у кинеском случају увек сама држава Кина! И тако све док Србија не постане кинеска прекоморска провинција, а Срби национална мањина у некада својој држави.
23. септембра 2024. у Службеном листу града Зајечара, број 28, градоначелник Зајечара, Бошко Ничић, објавио је „Специјално пуномоћје“, којим је супротно Уставу и законима Републике Србије, овластио кинеску компанију „Србија ЗиЂин Мајнинг д.о.о. из Бора да „ …. заступа Град Зајечар у свим правним и другим радњама пред органима републичке и локалне власти, односно јавним/приватним/мешовитим предузећима, правним и физичким лицима и свим трећим лицима, те да,
- у име Града Зајечара предузима све радње и потписује све документе ….
- а нарочито без ограничења …. дозволе/одобрења за уклањање стабала и другог растиња са катастарских парцела, ….
- да организује технички преглед Пројекта путева и све радње с тим у вези, ….
- слободно преговара и закључи уговоре са трећим лицима без успостављања било каквих обавеза за Град Зајечар према трећим лицима, ….
- да пред Републичким геодетским заводом спроводи поступке уписа права на катастарским парцелама потребним за Пројекат путева, поступке парцелације, препарцелације, формирања грађевинске парцеле, промене намене, и све друге поступке у вези са парцелама намењеним за Пројекат путева, ….
- да предузима све друге правне и фактичке радње …. пред свим државним органима и организацијама, правним и физичким лицима, јавним бележницима, у име и за рачун Града Зајечара, али увек на начин да све трошкове са тим у вези сноси или за плаћање истих гарантује сам Пуномоћник (град Зајечар – примедба аутора текста) у складу са одредбама Уговора о финансирању, итд, итд.
На вапај чланства, симпатизера и многобројних пријатеља из Зајечара и Бора, који се осећају изданим, продатим и окупираним на начин како су то Оскар и Коферче урадили са Косовом и Метохијом и косовским Србима,
покрет Моба је реаговао и надлежном јавном тужилаштву предао кривичну пријаву против одговорног лица – градоначелника Зајечара, Бошка Ничића.
Јасно нам је да мафијашка хоботница неће ништа предузети по овој пријави, али послали смо јасан сигнал свим ортацима и учесницима у продаји и издаји Србије да неће копати, нити ће нас закопати, а ни окупација им неће вечно трајати.
Они који су државу и све њене грађане задужили до банкрота, те кредите ће повериоцима вратити опљачканим средствима и имовином.
Покрет Моба позива све грађане Србије да нам се одмах и масовно придруже у одбрани уставног поретка и територијалне целовитости, против окупације и окупатора и против мултинационалних компанија.
Моба јавно позива Бранимира Несторовића, да у складу са својим обраћањем косовским Србима и опозицији Србије, одржаним у хотелу „М“ 28.09.2024. одмах са својим делом покрета иступи из свих како их је јасно и гласно назвао „нелегалних и нелегитимних“ институција Републике Србије и придружи се Моби и свим честитим грађанима Србије у домовини и расејању.
Покрет Моба
ВИШЕМ ЈАВНОМ ТУЖИЛАШТВУ У ЗАЈЕЧАРУ
КРИВИЧНА ПРИЈАВА
ПРОТИВ:
НИЧИЋ БОШКА из Зајечара, градоначелника Града Зајечара, са пребивалиштем у Лубници, Зајечар, Лубница бб
Чл.12.ст.2.Устава РС гласи: „Право градјана на покрајинску аутономију и локалну самоуправу подлеже само надзору уставности и законитости.“
Чл.18.ст.1.Устава РС гласи: „Људска и мањинска права зајемчена Уставом непосредно се примењују.“
Чл.19.Устава РС гласи: „Јемства неотудјивих људских и мањинских права у Уставу служе очувању људског достојанства и остварењу пуне слободе и једнакости сваког појединца у праведном, отвореном и демократском друштву, заснованом на начелу владавине права.“
Чл.3.ст.2.Устава РС гласи: „Владавина права се остварује слободним и непосредним изборима, уставним јемствима људских и мањинских права, поделом власти, независном судском влашћу и повиновањем власти Уставу и закону.“
Чл.20.ст.2.Устава РС гласи: „Достигнути ниво људских и мањинских права не може се смањивати.“
Чл.74.Устава РС гласи: „Свако има право на здраву животну средину и на благовремено и потпуно обавештавање о њеном стању.
Свако, а посебно Република Србија и аутономна покрајина, одговоран је за заштиту животне средине.
Свако је дужан да чува и побољшава животну средину.“
Чл.195.ст.2.Устава РС гласи: „Статути, одлуке и сви други општи акти аутономних покрајина и јединица локалне самоуправе морају бити сагласни са законом.“
Чл.85.ст.7.ЗПП гласи: „Заступање Републике Србије и њених органа, јединица територијалне аутономије и локалне самоуправе уређује се посебним прописима.“
Чл.11.ст.2.Закона о правобранилаштву гласи: „Државно правобранилаштво пред судовима, арбитражама, органима управе и другим надлежним органима заступа државне органе и посебне организације који немају својство правног лица, државне органе и посебне организације који имају својство правног лица, а чије се финансирање обезбеђује из буџета Републике Србије и јавне установе чији је оснивач Република Србија, а чије се финансирање обезбеђује из буџета Републике Србије, у правним поступцима у којима ови субјекти учествују као странке или умешачи о чијим имовинским правима и обавезама се одлучује у том поступку.“
Чл.29. Закона о правобранилаштву гласи:
„Државни правобранилац и заменик државног правобраниоца могу поверити лицу запосленом у субјекту из члана 11. став 2. овог закона да предузме одређену радњу у поступку пред судом, органом управе или другим надлежним органом.
Лице којем се поверава заступање у смислу става 1. овог члана мора бити дипломирани правник са положеним правосудним испитом.
Државни правобранилац и заменик државног правобраниоца могу поверити правобранилаштву јединице локалне самоуправе да предузме одређену радњу у поступку пред судом, органом управе или другим надлежним органом.
Лица из ст. 1. и 3. овог члана поступају у границама датог писменог пуномоћја.“
Чл.18.ст.1.Закона о правобранилаштву гласи: „Државно правобранилаштво може на захтев другог правобранилаштва, односно јединице локалне самоуправе пружити стручну помоћ или преузети заступање.“
Чл.52.Закона о правобранилаштву гласи:
„Правобранилаштво аутономне покрајине и правобранилаштво јединице локалне самоуправе у поступцима пред судовима, управним и другим надлежним органима заступа аутономну покрајину, односно јединицу локалне самоуправе ради заштите њених имовинских права и интереса.
Правобранилаштво аутономне покрајине и правобранилаштво јединице локалне самоуправе прати и проучава правна питања од значаја за рад органа и правног лица које заступа, посебно из области њихове надлежности, као и питања у вези са применом закона и подзаконских аката која су, или могу бити, од значаја за предузимање било које правне радње органа и правног лица које заступа, посебно за спречавање штетних имовинскоправних и друштвено негативних последица по правно лице које заступа.
Правобранилаштво аутономне покрајине и правобранилаштво јединице локалне самоуправе даје мишљења приликом закључивања уговора које закључује то правно лице, посебно уговора из области имовинскоправних односа, привредно правних уговора и дају правне савете свим органима аутономне покрајине и органима јединице локалне самоуправе које заступају.“
У прилогу се доставља следећа документација:
– Специјално пуномоћје објављено у „Сл. листу Града Зајечара“ бр.28 од 23.09.2024.год. на странама: 01, 56, 57. и 58.
Предлажем ОЈТ у Зајечару да против пријављеног покрене и води кривични поступак пред надлежним судом у циљу кажњавања за кривично дело злоупотреба службеног положаја из чл.359.ст.1. КЗ РС.
У Београду, дана 15.10.2024.
Подносилац пријаве,
Покрет Моба,
Нови Београд,
Булевар Михаила Пупина 165А,