Мафија не губи изборе. Мафија контаминира и криминализује нацију, државу и сваког грађанина понаособ. Мафија жели да некажњено пљачка. У првој фази одбране од свеопштег напада мафије, масовни бојкот је једини законски одбрамбени механизам!
Тамо доле, низводно од „Београда на води“, тамо где још увек владају пацови, наркомани и змије – тамо се сместио „кол центар“. Легло напредњачке трговине гласовима завукло се у смрадеж разваљене „Луке Београд“. Из „безбедног“ окружења оближњих ромских фавела, „кол герле“ деле лову за „сигурне гласове“. Три сома улаз, девет сомића на дан „Д“.
ЦИНС их је разоткрио. Без обзира што су „кол герле“ и „кол запослени“ добили извршну директиву да се притаје, не излазе ван хангара и не причају са „непознатим“ лицима, ствар је проваљена. Напредњачка багра већ увелико купује гласове!
Кривични законик Републике Србије у свом петнаестом поглављу наводи кривична дела против изборних права. ЦИНС је открио и аудио-визуелно неспорно документовао давање и примање мита у вези са гласањем. КЗС члан 156, став 1, јасно наводи: „ко другоме нуди, даје, обећа награду, поклон, или какву другу корист да на изборима или референдуму гласа или не гласа у корист или против одређеног лица односно предлога, казниће се новчаном казном или казном затвора до три године“.
Дакле, „кол запослени“ би требало одмах да буду похапшени и процесуирани. Теоретски, заслужили су до три године робије. Да ли између њих и продаваца дроге има разлике?
А шта ћемо са налогодавцима и организаторима??
Јасно је да „кол запослени“ нису радили на своју руку и не деле свој, већ наш новац, онај порески, буџетски. Јел то негде евидентирано, да ли су ти новчани токови доступни државним органима за контролу? Да ли мислите да се све дешава без Његовог знања?
И онда долазимо до једног добро организованог договора за извршење кривичног дела (КЗС 345), удруживање ради вршења кривичних дела (КЗС 346), учествовање у групи која изврши кривично дело (КЗС 349), злоупотреба службеног положаја (КЗС 359), противзаконита наплата и исплата (КЗС 362), ненаменско коришђење буџетских средстава (КЗС 362-а), трговина утицајем (КЗС 366), примање мита (КЗС 367), давање мита (КЗС 368).
Обзиром да се ради о кривичним делима које за циљ имају довођење на власт групе људи и шире организације која се већ доказала у чињењу кривичних дела против уставног уређења и територијалне целовитости државе, ради се о најтежим кривичним делима – удруживање ради противуставне делатности (КЗС 319) и припремање дела против уставног уређења и безбедности Србије (КЗС 320), јер правне последице парламентарних и локалних „избора“ директно утичу на уставни поредак и безбедност државе.
Врхунац пирамиде ових кривичних дела представљају они које дебело плаћамо да спрече и санкционишу противуставно и противзаконито деловање мафијашке хоботнице. Уставни суд Србије, Тужилаштво за организовани криминал, Републички јавни тужилац, МУП, БИА – ма ко би их све набројао, својим непоступањем јасно указују на то да су нераскидиви део хоботнице.
И њих све треба кривично процесуирати – вертикално и хоризонтално.